2014.11.03.
11:42

Írta: zsibárus

Airbnb, szeretlek!

airbnb2.png

Ezt a posztot elolvashatjátok a Bridge Budapest oldalán is!  (De miért is tennétek, ha már úgyis itt vagytok!?)

Igazából nem tudtam, hogy mire számítsak mikor a Townsend street és a Brannan street között kóboroltam este fél hétkor, hogy megtaláljam az Airbnb irodát. Egy meetupra indultam, de nagyon kíváncsi voltam a helyszínre is. Gondoltam, olyasmi lesz, mint a Ustream, csak nagyobb. Végül is, tényleg nagyobb volt..

A kantinban volt a meetup. A hely berendezése egészen elképesztően trendi, letisztult és barátságos volt, nem beszélve a kilátásról, na meg a kajáról. (Quinoás babos barna mártásos izé salátával és husival plusz még desszert…)

airbnb3.pngairbnb4.png

Jó, tudom, az előbbi kaja kép nem igazán sikerült valami gusztára, de higgyétek el, nagyon finom volt ez a chia magvas vanília puding…

A meetupon Nir Eyal tartott előadást akinek nemrég jelent meg könyve Hooked címmel. Ez a könyv arról szól, mitől válik egy app, egy termék, egy szolgáltatás szokássá az életünkben és miként lehet tudatosan úgy építeni egy terméket, hogy az szokássá (nem függőséggé!) váljon.  A végén még beszélt az egész elmélet etikai oldaláról is, aminek én külön örültem. Összességében ezzel egy kicsit meg is cáfolta számomra azt a teljesen szélsőséges technokrata gondolkodásmódot, amivel gyakran volt szerencsém összefutni San Franciscóban. Azt hiszem összes meetupom közül ez volt az egyik legérdekesebb és tanulságosabb. 

airbnb5.png

Szólj hozzá!

Címkék: iroda sanfrancisco meetup élmények airbnb hooked HQ

A bejegyzés trackback címe:

https://limlomdomb.blog.hu/api/trackback/id/tr396835055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása