2013.01.13.
15:21

Írta: zsibárus

Ideiglenes halódás

szenvedekk_1358086771.png_546x546

Amint azt a mellékelt ábra is mutatja szakdolgozatírás miatti aktív szenvedés övezi mindennapjaimat.

2 komment

Címkék: rajz cuki izék szenvedééés

A bejegyzés trackback címe:

https://limlomdomb.blog.hu/api/trackback/id/tr305015691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sofy 2013.11.12. 11:26:03

Jaj de jó! Teljesen véletlenül akadtam rá erre a blogra és oltárira tetszik. Én grafikát tanultam és most pedagógiát, és éppen -- szakdolgozatot írok nagyon. ( így találtam reá a dolgokra. ) Szóval csak nagyon tetszik, ezt akartam mondani, jóízűen fogom itt nyammogni a rajzokat 2-2 oldal szakdogaírás között. ( a papírhajó versenyre mindenképp neveznék. ) hajráhajrá éljenéljen

zsibárus 2013.12.04. 21:35:25

@sofy: Jaaaj köszönöm, nagyon. :) Tökjó, nagyon köszi tényleg, jó tudni, hogy nem vagyok ilyen szakmai párosításban egyedül. :D Most mondjuk épp megint halódik a blog, de majd igyekszem. :) A Te munkáidat nem tudnám esetleg valahol megnézni?
süti beállítások módosítása