2016.02.12.
13:52

Írta: zsibárus

Veri hepi Katának

Éljen! Sikeresen megérkeztél ajándékod második részének oldalára. Ezennel digitálisan is Boldog Születénapot Kívánok! És most jöjjön az "ajándék":

Szóval az van, hogy én az év során nagyon sok TED videót nézek meg. Tökre segítenek nekem amikor épp le vagyok törve, vagy nem vagyok elég motivált a munkában, vagy unatkozom, de olyan kilátástalan napokon is, amikor legszívesebben fel sem kelnék. Szóval a kedvenceim sokat jelntenek nekem és gondoltam Neked is hasznodra válhat talán néhány, ha épp úgy érzed kell egy kis plusz pozitív enrgia. Ezért összeállítottam egy listát a kedvenceimből csak és kizárólag NEKED. :)

 

1. Ha szeretnél egy jót nevetni, aztán kicsit meghatódni, aztán rájönni, hogy milyen elképesztően izgalamas véletlenek szövik át a.. a... mindent! (Plusz ez most épp a személyes kedvencem) 

 

2. Ha épp úgy érzed, a Föld bolygó már elég uncsi hely, mindent felfedeztek már, meg úgy különben is most minek lelkesedjek én már..

  

3. Ha akarsz egy jót nevetni és közben jól jönne egy kis egy kis girlpower

 

4. Az egyik legerősebb a listán. Zsepiket elő. Gyermekek és család. Imádom ezt a pasit.

 

5. Ezt pedig tuti ismered, de attól még elég ultimate lélekemelő 

 

5+1. Végül pedig jöjjön a világmindenség és a csillagok, meg a dínók meg.. meg.. meg úgy minden. (Kristóf egyik kedvence)

 

5+1+1 Legutolsónak pedig amikor azon agyalsz, hogy túl sokat tableteznek a gyerekek (A csaj hangja kábé olyan, mint egy beszívott disney hercegnőjé, de jó dolgokat mond..)

Hát ez az én titkos listám.. Boldog Születésnapot! :)

Lucától

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limlomdomb.blog.hu/api/trackback/id/tr708384400
süti beállítások módosítása